Необходими стъпки
В последващото кратко изложение е направено описание на по-важните стъпки за добавяне на клуб към листа с клубове на PartyStars.bg
Нашата цел е по-лесното менажиране на клубовете и представяне на актуална информация за всеки клуб.
Стъпка 1: Клубът прави профил в PartyStars.BG
Клубът прави своя профил, първоначално само като потребител на сайта.Това става като се натисне „Регистрация” и се попалнят полетата.
Стъпка 2: Уведомява екипа на PartyStars.BG за новосъздадения профил на клуба.
Уведомяването става като мениджърът или представителят на новорегистрирания клуб, изпрати e-mail на info@partystars.bg , предоставяйки потребителското име, с което клуба е регистриран, тел. и име за контакт на лице представящо заведението.
Стъпка 3: Клубът вече е активен!
След обратно подтвърждение от наша страна, представител на клуба може да качва нови събития, с прилежащите към тях flyer-и и снимки след края на партито.
Също така има възможност за качване на актуални новини и снимки към тях.
За Ваше улеснение сме добавили линк „Помощ”, където са описани подробно функционалностите на профила Ви.
За реклама на събития:0878380796
Всички клубове получават от Partystars.bg абсолютно безплатно следните нещта:
1.Събитие в секцията „ПРОГРАМА”.
2.Публикуване на информация в секция „НОВИНИ”.
3.Включване в седмичния бюлетин на Partystars.bg, който се изпраща до 47 000 регистрирани потребители.
Във връзка с качествотото на сайта, срещу злоупотреба от нелоялна конкуренция от страна на недобронамерени потребтели, системата е направена така, че в рамките на един работен ден качените от вас събития се одобряват от екипа на Partystars.bg
|